keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Mopsiroin....mopsitavaraa

Minulla on pieni pahe, tai sitä voisi kutsua jonkinlaiseksi pakkomielteeksikin. Aina kun jossakin on myynnissä mopsiaiheista ihanmitätahansasälää, minun on pakko ostaa kyseinen tuote. No yhden kerran jätin kyllä ostamatta sellaisen ison läpimitaltaan 50 cm mopsikellon, minulla kun on jo pienempi mopsikello. Niin ja toisen kerran vastaan tuli erittäin ruma mopsikynttilä ja se jäi myös hyllyyn. Hrrr saan vieläkin siitä kynttilästä vilunväreitä...Tässäpä vähän uusimpia hankintojani.

Jonkin sortin varoituskyltti vartioivasta mopsista. Noh tässä kyltissä on kyllä iso asiavirhe. Nappikin on varmaan samaa mieltä, että mopsin aktiivinen päivystysaika 24 tunnin sijaan on enemmänkin 4 tuntia.

Sain tämän kortin syntymäpäivänäni ja se on minusta erittäin sympaattinen. Sen voisi vaikka kehystää.

Tässä aikaisemmin mainitsemani kello.

Lisäksi minulla on kymmeniä mopsikortteja, mopsilompakko, sellainen matkalaukkuun laitettava osoitejuttu, joka on mopsin mallinen (??!! olipa hankala keksiä sille nimeke), mopsiavaimenperä, mopsipaita, mopsikangaskassi ja erilaisia mopsitarroja. Olen kuullut sellaisista hurmaavista punaisista mopsikumisaappaista, jotka aion jostakin metsästää itselleni. Kokoelmani on kuitenkin aika minimaalinen verrattuna monen muun mopsiharrastajan aarteisiin. Jotenkin tällaiseen hullutteluun vaan ajautuu. Mitäs griffontavaraa minulla on? Yksi tarra. Pakko löytää kesän näyttelyistä jotakin griffonkuvalla!

2 kommenttia:

  1. Kuinka julmetun kokonen tuo eka juttu on?kun näyttää, että valtaisi ehkä puoli seinää=)

    VastaaPoista
  2. Valitettavasti se ei ole kovin iso, olisko jonkun puolikkaan A4:sen kokoinen : )

    VastaaPoista