maanantai 30. toukokuuta 2011

Ansa

Paperikauppa asetti mulle ansan. Siellä oli myynnissä tällaisia kirjoja kovalla hinnalla ja ne pakotti siellä mut ostamaan tämän:


Tattadaa, minikirja "Rakkaudesta koiriin".


Mulle tuli oikeesti huono olo tätä lukiessa, jotenkin viiden sentin korkuista kirjaa oli hankala tihrustaa. Lisäksi mulla on aika pitkät ja paksut makkarasormet, niin en saanut kunnolla edes sivuja käännettyä.


Tässä on ihan hulluna sivuja.



No, olihan siellä aivan tosi söpöjä mopsipentujen kuvia (ainakin kuus kpl plus kansi, niin ja yksi musta mopsikin!), tosin vähän kyseenalaisilla aforismeilla varustettuna:


Siis mitä, ruma tai surullinen?

Ja oli siellä yllätyskin:

Jos oikein nyt näen, tuo taitaa olla griffon bruxellois???!!


Mutta ei siinä vielä kaikki, juuri ennen kassoja sinne oli aseteltu esille kalliita tarra-arkkeja, joissa oli erilaisia koiratarroja. Siellä oli myös mun kolmas lempikoirarotu edustettuna; bordeauxin doggi! Haluaisin kovasti jossain vaiheessa vähän isomman koiran ja bordeauxin doggi passaisi meille hyvin. Se on tuossa kuvassa tuo koira, joka on keilaamassa. Ja mopsi on tuossa tarran kuvassa uimassa ja sillä on hainevä selässä. Että kyllä mää näkisin, että tää tarra-arkki oli sentään järkevä ostos.


3 kommenttia:

  1. Jaa ja tähänkö on tultu. Hulluus se on koirahulluuskin... :DDD

    VastaaPoista
  2. Kylläpä on kirjakaupassakin otettu kovat otteet käyttöön kun pakottamaan ovat alkaneet, uhkailiko ihan kun et heti meinannut tuota kirjaa ostaa?

    Ja noi tarrat, siis miten sä ootkaan pärjänny ennen ilman niitä? Kyllä kai nyt jokainen koiraihminen tarvii mopsitarran jossa mopsi ui hainevä selässä!!! Todellakin hyvä ostos siis ;)

    VastaaPoista
  3. Joo, mä oon ollut alusta asti suhteellisen avoin tämän mun koirahulluuden suhteen kyllä...Mutta monesti nimenomaan ympäristön asettamat paineet ajavat tällaiseen kuluttamiseen... Ne on siellä paperikaupassa ottaneet kovat otteet käyttöön, en mä ainakaan pystynyt olemaan ostamatta, tuskin olisitte tekään, luulen ; ).

    En tiiä kyllä kuka kumma nuo tarrat on suunnitellu, kait se on ihan yleistä tietoa että iso osa mopseista karttaa vettä...

    VastaaPoista