tiistai 11. joulukuuta 2012

Nurse Penni

Mies on ekaa kertaa vuosiin kunnolla sairaana, kuumeessa ym. ja onkin nyt monen päivän sairauslomalla. Nyt täytyy tunnustaa, että olen erittäin bakteerikammoinen. Niinpä mies on eristetty yläkertaan ja minä olen muuttanut alakerran sohvalle nukkumaan. Meillä pestään myös maanisesti käsiä ja olen desifioinut ovenkahvoja ja sen sellaista tässä hiljoksiin. Juujuuuuu, mutta en halua tulla sairaaksi, siitähän tässä on kyse. 

No anyways, jutun pointti on siinä, että Penni on muuttunut kerrassaan omituiseksi näiden päivien aikana. Se hengailee kaiken aikaa miehen kanssa yläkerrassa. Syönnin jälkeen se äkkiä kiirehtii yläkertaan ja samaten lenkiltä tullessa se pinkaisee kiireen vilkkaa sinne takaisin. Ja kaiken huippu; se nukkuu yläkerrassa miehen vieressä nyt. Olin aivan varma, että se tulisi alakertaan minun ja Napin kanssa, mutta ei. Penni ei aiemmin sen suuremmin ole ollut miehen perään, vaan se on aina ollut minun varjoni ja seurannut minua kaikkialle, ollaankin vitsailtu että ainoa ihminen maailmassa, josta se tykkää olen minä. Onko Pennistä tullut nyt "sairaanhoitaja"; seuranpitäjä sairaalle? Ainakin siltä vaikuttaisi. Tai sitten se on nyt niin tottunut ja tykästynyt tuohon miehen kanssa yhdessä olemiseen. Jos joillakin muilla on käynyt samalla tavalla, olisi kiva kuulla.


 Uskollinen Nappi kanssani soffalla.


Penni päivystyspaikallaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti